pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

6dien aizvadīju savu pirmo angļu valodas workšopu. Riktīgi interesanti, man patikās un maniem skolniekiem arī :D. Kas to būtu domājis, ka ES kādreiz arī varētu kādam kko mācīt. Līdz šim biju tikai pati mācījusies.
Tā kā dabūju savu mēneša naudu, tad 6dien bija ballīte. Atklāju Taksim areā vietu, kur tekilas šots maksā tikai 4tl un ar tiešām labu tekilu. Pēdējās dienas te kkāda atvasara vai kkas tāds. Ārā ap 20 grādiem. 6dienas naktī viss Taksim bija pārpildīts, pilns dzīvības. KĀ man tas patīk. Atliek tikai cerēt, ka būs labs laiks arī, kad mani draugi brauks. ĪĪĪ es nevaru sagaidīt. Būs perfekti.
Vakar Ozans man mācīja spēlēt turku spēli - Tavlu. Es it kā sapratu galveno domu un vinnēju ar iesācēja veiksmes un Ozana palīdzību.
Vēl man šķiet, ka esmu iemīlējusies. Nu vismaz kaut kāda vieglā versija no tā, ko Stambula padara vēl labāku.

1 komentārs: