otrdiena, 2010. gada 23. novembris

Pink house

Šodien Pink house pēc garajām brīvdienām. Nav jau tā, ka jūtos pārstrādājusies, bet ir tāds nogurumiņš. Man šķiet tas no tās apmēram pusstundas, kad mani ielenca kliedzoši turku skolnieki, kā Volkans teica mani "fani". Nu vienkārši šķiet, ka viņi neprot runāt viņi kliedz. Un visi reizē. Un man nesaprotamā valodā. Vienīgais var sadzirdēt "beautiful" un "love". Tā jau jauki. Palīdzēju viņiem pildīt angļu valodas mājas darbus. Vispār man baigi patīk tā visa angļu valodas mācīšanas padarīšana. Sāku apdomāt iespēju, ja nu gadījumā man viss noies greizi ar to mārketingu etc. es varētu mierīgi būt angļu valodas pasniedzēja. Nu katrā gadījumā tas manā skatījumā ir miljons reizes labāks darbs kā pārdevējam vai oficienatei. Es domāju personīgi priekš manīm. Jo man ļoti svarīgi, lai es redzu darbam rezultātu. Laikam veikala pieredze ir devusi man mācību visam mūžam. Ja nu galīgi mani dzīve nepiespiedīs, tad es izvairīšos, cik vien var no tāda veida darba, kur nu pilnīgi es neredzu ne rezultātu ne izaugsmi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru