ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

nav labākā diena manā mūžā

neaizlidoju uz Vāciju pie Andreja, jo kā izrādās man ir "vīzas problēmas". Tā visa sistēma te ir viens milzīgs WTF. Labi, ka Volkans bija ar manīm, viņš vismaz centās runāt ar tiem lidostas policistiem un zvanīt visiem pārējiem, kamēr es pilnīgi un galīgi bezpalīdzīga sēdēju uz uzgaidāmā soliņa un raudāju. Es varu sadzīvot ar to, ka netiku uz Vāciju. Šajā gadījumā es varu atrast iespēju paskatīties uz to visu no pozitīvās puses, bet ļoti iespējams ir tas, ka es arī netikšu uz Latviju Ziemassvētkos, ko es nespēju pārdzīvot. Tas ir manam prātam neaptverami kā kaut kāds zīmogs pasē var tik ļoti daudz ko mainīt un kontrolēt cilvēkus. Pamatskolā mums dienasgrāmatās spiedām mārīšu zīmogus par labām atzīmēm. Nu tas vnk ir tik ļoti absurdi un neloģiski..tikpat kā visa reliģijas padarīšana. Es, protams, varu dusmoties un nosodīt savus turku koordinātorus, bet lieta jau tā, ka tas neko nemainīs. Visuvarenais ZĪMOGS manā pasē ir tajā datumā, kurā viņš ir, tāpat kā appointmensts par uzturēšanās atļaujas izsniegšanu. Es vnk jūtos tik bezpalīdzīga. Skumji ;(

5 komentāri:

  1. Tu vari drusku sīkāk paskaidrot, kas tieši ir nepareizi ar Tavu uzturēšanās atļauju, ka nedrīksti izbraukt no Turcijas?
    Man vispār vēl nav nokārtota uzturēšanās atļauja - šobrīd ir jau 19. diena, kopš uzturos te, un mēs aizvien gaidam apstiprinājumu no YiA Turcijas nac. aģentūras par to, ka mēs te esam brīvprātīgie. Man arī ir plāni izbraukt no TR, tāpēc es negribētu, ka man rodas tādas problēmas kā Tev. Jebkurā gadījumā - jūtu līdzi un lai izdodas tikt galā ar tām birokrātijas padarīšanām! Apskāviens!

    AtbildētDzēst
  2. Nu, cik es sapratu pēc šodienas, tad latviešiem ir atļauta tā 1 vīza uz 30 dienām reizi 3 mēnešos, kas nozīmē, ka, ja Tu gribi ceļot ārā no Turcijas Tu vari to darīt vai nu to 30 dienu laikā vai arī tad, kad tev jau ir nokārtota uzturēšanās atļauja. Manas 30 dienas jau sen kā garām un uzturēšanās atļaujas kārtošana vēl joprojām procesā, kas nozīmē, ka esmu iesprūdusi te. Veiksmi!

    AtbildētDzēst
  3. Elīīīīīz!!!!
    Mēs tevi maisā atvedīsim uz Ziemassvētkiem, ja būs nepieciešams! Buča!

    AtbildētDzēst
  4. Ārprāc, esmu šokā, ka kaut kas tāds vispār ir iespējams? Hmm, un cik tad ilgi tā Tava organizācija kārtos tos papīrus? Neticu, ka tas var aizņemt tik ilgu laiku, ja jau pirms ZS būs kārtībā, tad tak tiksi mājās!? Pieprasi to, kas Tev pienākas, lai viņi nečakarējas! Un būs labi!:)

    AtbildētDzēst
  5. Ak Tu mazā pele, ceru, ka viss izdosies un būsi Ziemassvētkos Latvijā, kur mēs visi Tevi tik dikti cītīgi samīļosim, ka neizrausies. Vai sazinājies ar vēstniecību utt?

    AtbildētDzēst