sestdiena, 2011. gada 15. janvāris

Mana sestdiena

Šodien agri no rīta, kad varu saderēt, jūs visi vēl gulējāt pēc vakardienas ballītēm, cēlos, lai vadītu angļu valodas workšopu. Un iedomājieties, atnāca tikai 1 cilvēks. Nu neko, uzstādījām projektoru un apskatījāmies to stilīgo English_Extra seriālu, kas veidots speciāli, lai mācītos angļu valodu, ko man ieteica draugiem.lv domubiedros "angļu valoda" :D Ļoti vienkārša angļu valoda un visu vislaik atkārto. Īstenībā diezgan smieklīgs. Tāds reāli oldschool, es teiktu kaut kas no 90tajiem un tie viņu joki arī tādi smieklīgi nesmieklīgi.
Pēc tam ar Katrīnu un Leandru devāmies uz iepirkšanās centru - Forum Istanbul, kurš ir diezgan ārpus pilsētas, taču no visiem miljons Stambulas iepirkšanās centriem izvēlējāmies to, jo tas ir vienīgais, kur ir H&m un Ikea (vispār ar cilvēkiem aprunājot, neviens nesaprot kā vispār var pastāvēt valsts, kurā nav Ikeas un H&m. Nu man vienīgais izskaidrojums šķiet mūsu pārāk mazais tirgus, kas padara visu to pasākumu neizdevīgu viņiem). Nu man drošvien nav jāsaka , ka es visvairāk laika pavadīju pirmajā. Es, protams, reāli apmaldījos vilsaik, jo Stambulas iepirkšanās centri tik tiešām ir HUGE. Un man pat nevajag to, lai apmaldītos. Vienīgais ko nedabūju - zābakus, jo protams, protams, 41. izmērs te ir MILZĪGS retums. Un vēl. tās turku sievietes taču ir trakas. Jo īpaši lakatainās. Grūstās uz nebēdu, pat tad ja nav burzmas. Tas dažreiz var kļūt kaitinoši. Bet kaut kā jau laikam viņām ir jāpievērš sev uzmanību.
Līdz pēdējam brīdim šodien domāju, ka vēl došos ballēties, bet tikko sapratu, ka man nav tomēr vairs spēka un īsti laikam arī kompānijas. Turku vīrieši neskaitās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru