trešdiena, 2011. gada 25. maijs

Viss ir tieši tā kā tu vēlies.

Viss ir lieliski. Beidzot ir silts laiks. Pat naktīs. Visi ir tik forši, jauki un mīļi. Mani atceras, saņemu zvanus un atbalstu no cilvēkiem no kuriem pat to nebiju gaidījusi. Man ir sajūta, ka mana karma drīz uzsprāgs :)))
Pabiju BEIDZOT beidzot Balikesīrā pie Gunas. Un es nekad nebiju domājusi, ka man tur patiks TIK ļoti. Tagad jau man ir vairāki iemesli, ali tur atgrieztos. Hihi..
Aizstopējām līdz Izmir. Un man tur ierodoties bija tā pati sajūta, kas Stambulā pirms 8 mēnešiem. Es vienkārši iemīlējos šajā pilsētā. Man pat šķiet, ka vairāk kā Stambulā. Man tagad ir jauns mērķis - atrast kaut ko tur. Jo tuvāk nāk manas projekta beigas, es saprotu, cik ļoti tomēr gribētu palikt te. Ja nu būtu iespēja.
Izmirā mēs tikām uzaicināti uz Sunnet ceremoniju. Viņiem te ir pieņemts puikām ap 10 gadu vecumu veikt "apgraizīšanas" rituālu. kam par godu tiek rīkotas milzīgas svinības. gandrīz kā kāzas. Es nekad neesmu bijusi nevienās kāzas, bet man šķiet, ka šis tiešām tur līdzi. Tā bija laba kulturālā pieredze. Turku ģimene, ēdieni, tradīcijas.
Šajā nedēļas nogalē mums ir Pink house dabas nometne. Dzīvosim 3 dienas pie ezera bez tualetēm, dušām u.c. ērtībām. Riktīgs "survivals". Lai gan beigu beigās būšu vienīgā no EVS, kas tur piedalīsies, man tomēr gribās. Man gribās izbēgt no sava veida "Stambulas rutīnas". Pēc 3 nedēļām jau apciemošu Latviju :) Līdz tam vēl pacentīšos vēlreiz aizbraukt līdz Balikesīrai un Izmir. Īīī :)) Sunshine!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru