svētdiena, 2011. gada 20. februāris

Gandrīz jau 2 nedēļas atpakaļ Stambulā pēc Ankaras, bet tās paskrējušas tik ātri kā 2 dienas. Jutos atkal ievilkta miljons notikumu un sajūtu virpulī, bez kā šī pilsēta nav iedomājama.
Nedaudz jāuzraksta arī par darbu organizācijā - ar mūsu jauniešu centru piedalījāmies projektā "dance4life". Ideja, manuprāt, iedvesmojoša. Viņi braukā visapkārt pasaulei un vada tādus kā deju workšopus, taču līdz ar deju soļiem viņi arī tiek informēti par HIV un AIDS. Vēl pie mums ciemos bija jauniešu no cita jauniešu centra Stambulā, kad Katrīna organizēja "muffinu" workšopu. Mūsu angļu valodas aktivitāte ir uz brīdi nomirusi, jo cilvēki pārstāja nākt. taču mums ir plānā vairāk "pareklamēties", lai piesaistītu citus jauniešus, bet tā kā visiem zināms, ka Turcijā visādas organizēšanas notiek ļoooti lēni tad pagaidām mums ir pauzīte, kas nozīmē ka sestdienas man ir brīvas par ko es, protams, neiebilstu :) Atlikušās dienas es aktīvi apmeklēju turku valodas nodarbības.




Pie manis ciemos paspēja pabūt mana sunshine - Guna. Lieki piebilst, ka pavadījām kopā lielisku nedēļas nogali - pilnu ballīšu un pozitīvu emociju.

Šovakar tādā lielākā kompānijā dodamies skatīties futbola maču. Šoreiz ne uz stadionu. Jā, es tiku aizvesta arī uz maču stadionā. Valentīna dienā. Bija awesome. Man patīk tā atmosfēra. Man jau likās, ka Latvijas hokeja fani ir diezgan aktīvi. Bet šis ir unbelievable, kad ap 50 000 cilvēku jūt līdzi savai komandai.  Esmu oficiāli Fenerbahces fane. Tā kā viņiem futbols un tas kurai komandai tu seko ir ļoti svarīgs, tad es jau sen saņemu jautājumus par kuru komandu esmu es. Tā kā man gribējās pabaudīt atmosfēru stadionā, tad teicu, ka būšu fane tai komandai uz kuras maču mani kāds aizvedīs. Darīts.

Laika apstākļi te ir tik mainīgi. Vienu dienu liekas, ka pavasaris sācies bet tad nākamajā dienā sāk līt un paliek auksts. Bet es nesūdzos, zinot ka Latvijā ir ap -25 un ņemot vērā, ka pavasaris tāpat te ir. Man galvā :). Vienīgais šķiet esmu mazliet saaukstējusies. Dzeru coldrexu tagad. Bet rīt jau dodos uz apmācībām Antālijā (atkal 5zvaigžņu viesnīcā - http://www.famehotels.com/eng/anasayfa.php..cik skumji :D), kur būs ap +18, tā kā noteikti sasildīšos un uzņemšu savu sunshine enrģiju tur :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru