otrdiena, 2011. gada 8. februāris

Youth council Ankarā

Ankaras draugi, kas izrādīja apkārtni.
Yeeeyy!! Esmu pārradusies mājās no 5 dienu youth council Ankarā.
Turpceļā braucām ar vilcienu. Tas viņiem it kā esot sliktākais vilcienu variants, bet man liekas, ka mums Latvijā paši labākie ir sliktāki par šo. Nekāda vaina. Tikai tas paņēma 10 stundas. Lai gan beigu beigās bija jautri, jo mēs ar Leandru un Volkanu slepeni tualetēs dzērām vīnu. Diezgan smieklīgi. Gandrīz kā skolas ekskursijās. Atpakaļceļā gan braucām ar autobusu. Tas bija TIKAI 5 stundas. Un viņiem te serviss ir tik labs, ka ir pieejams pat internets. Par uzkodām un dzērieniem nerunājot.
Pēc šīm dienām esmu patiešām pārgurusi, jo katru dienu nācās agri celties un tad pilna programma visas dienas garumā. + viss apkārt notiek turciski, kas prasa nepārtrauktu koncentrēšanos un cenšanos kaut ko saprast vai atrast kādu, kas tulkotu.
Par pašu pasākumu. Man šis bija jau otrais youth council, taču tik un tā mani nebeidz pārsteigt CIK aktīvi jaunieši ir Turcijā. Bija atkal projektu prezentācijas, dažādi workšopi, diskusijas utt. Atkal par demokrātiju augstskolās (piemēram, viņiem te ir diezgan jauns noteikums, ka lielā daļā augstskolu sievietes, kas nēsā lakatus, nedrīkst to darīt augstskolā. Ienākot tur, viņām tas ir jānoņem), dzimumu līdztiesību, gejiem, lesbietēm, kurdiem utt. Tiešām interesanti.
Pati pilsēta - Ankara nav tā, ka man baigi būtu iepatikusies. Laikam jau pēc Stambulas ir grūti atrast kaut ko līdzvērtīgu. Viņi saka, ka ar galvaspilsētām tā parasti esot, ka viņas ir garlaicīgas un bezpersoniskas, jo tās paredzētas vēstniecībām u.c. oficiālām iestādēm, kas man liekas dīvaini, nākot no Latvijas (ar Rīgu tā nav). Izdevās nedaudz aizlaisties no visa pasākuma un satikt draugus, kas aizveda uz Attaturka mauzoleju un muzeju. Vēl vairāk pierādīja CIK cilvēki te ir fanātiski par viņu. Tur pat ir iespējams apskatīt viņa pidžammas u.c. tamlīdzīgas lietas. Viņiem te gandrīz visās publiskās vietās ir viņa portrets pie sienas, kas arī mācību grāmatās, pat angļu valodas ir obligāts noteikums pirmajā lapā.
Ar Leu un Volkanu turpceļā vilcienā.

Ar jauniešiem no Pink house mums bija eurdesk info galds.

Ar šīm termokrūzēm vislaik staigājām apkārt. Šis jau vakarā kopmītnēs, kur alkoholu lietot ir aizliegts.

Mūsu kopmītnes istabiņa. Es nesaprotu kā cilvēki tur sadzīvo diendienā.

Attaturka mauzolejā.





Jaunieši no youth council. Te mums bija diskusijas par sievietēm ar lakatiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru