otrdiena, 2011. gada 29. marts

pavasaris.

Ar slaveno Sevval Sam.
Īīī. Pavasaris ir klāt! Nē, bet šoreiz patiešām. Bez nekāda lietus vai aukstuma. Es beidzot atkal varu pamostoties no rīta, sēdēt uz balkona un dzert kafiju vai arī vakaros skatīties saulrietu. Yeee!!! 
Šajā nedēļas nogalē centos darīt kaut ko citādāku kā parasti, jo man vienkārši prasījās pēc pārmaiņām. Tā es piektdienas vakarā pabiju Sevval Sam koncertā. Es viņu pirms tam nezināju, bet esot diezgan slavena dziedātāja Turcijā. Un normāli ieejas biļete būtu bijusi 50TL, bet man bija bez maksas :) Un jā. Lai gan arī nezināju, kas viņa īsti ir, man patika un viņa deva ļoti pozitīvu enerģiju publikai, man šķiet, bija neiespējami būt tur sliktā garastāvoklī.
Elvins. Boat party.
@boat party.

Sestdien savukārt pabiju "boat party" - ballītē uz kuģīša, kas braukā pa Bosforu. Par tādu ballīti jau sapņoju, kopš ierados Stambulā un ieraudzīju Bosforu un beidzot man bija iespēja. Laikam tāpēc, ka biju likusi pārāk lielas cerības, piedzīvoju nedaudz vilšanos. Bet bija jauki tik un tā.
@boat party.
Un drīz jau mani ciemiņi atbrauc (āāāā..Laima jau parīt :)). Par to ļoti priecājos un nevaru sagaidīt :)
Brīvajā pirmdienā ar Kristinu mācījāmies turku  valodu un ēdēam zemenes.
Vispār viss ir lieliski. Taču tajā pašā laikā skumji par to, ka dienas šeit ir skaitītas un tās paliek arvien mazāk un mazāk. Biju tik pārsteigta, ka jāgriež pulkstenis un līdz pēdējam brīdim neticēju. Man bija sajūta, ka tas bija tik nesen kad griezām pēdējo reizi un nevar būt, ka tagad jau atkal. Un jā, tas bija oktobrī. Man tas liekas kā vakar. Negribas par to nemaz domāt. 




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru