svētdiena, 2011. gada 17. aprīlis

Raki is the answer

Šī bijusi salīdzinoši aizņemta nedēļa. Šodien tikai esmu attapusies cik ātri tā ir paskrējusi.
Aktīvi apmeklēju Stambulas filmu festivālu, esmu redzējusi kopā 6 filmas no kurām viena bija diezgan garlaicīga no Urugvajas. No Apvienotās Karalistes. Interesanta, bet man bija grūtības ar saprašanu dēļ viņu britu akcenta. 3 turku par Stambulu. Tās ierindoju pie mīļākajām. Un vakar vakarā vēl pēdējo Mysteries of Lisbon. Un patiešām pēdējo, jo pēc šī filmas man laikam kādam laikam pietiks ar kino. Viņa bija četras ar pus stundas gara. Un sākās 21.30, kas nozīmē, ka no kino izgāju tikai pēc 2iem. Laba. Bet nu tomēr par garu, jo īpaši ņemot vērā to, ka iepriekšējā naktī biju gulējusi tikai 4 stundas.
Vēl pie mums (Pink house) ir ieradusies vācu grupiņa no Hamburgas, kas grib lai mēs visu laiku pavadām ar viņiem laiku un izskatās, ka apvainojas, kad sakām, ka ir citi plāni. Bet nu tā jau viņi forši, protams. Vēl visu nākamo nedēļu varēsim pavadīt ar viņiem. Paspēju  apciemot draugus mid-term apmācībās Šilē, kas ir nedaudz ārpus Sambulas (Tā laikam vēl joprojām skaitās Stambula, bet tas ir 2 stundu brauciena attālumā). Tas bija kā foršs roud trips Volkana mašīnā ar mūziku un aliņiem. Un kāds tur ir gaiss. Tik svaigs. Ne kā pilsētā. Sajutos kā mājās. Vēlāk nedēļas nogalē arī paballējāmies ar EVS apmācību dalībniekiem Taksimā. Atklāju dažas jaunas vietas no kurām viena tiek pievienota manu mīļāko vietu sarakstam - eski beyrut/ world and ethbic music. Laikam, ka to sauc par ethnic music pie kuras man te tik ļoti patīk dejot.
Mums ir jauns EVS brīvprātīgais. Nikita no Maķedonijas. Beidzot arī kāds puisis. Yeey. Šķiet jauks.
+ vēl  protams, turku valodas nodarbības. Ak, es aizņemtā :D
Šobrīd ir tāds kā pavasara gaidīšanas periods, jo viņš it kā nāk, nāk, bet nevar atnākt. Visu laiku tikai ap 12, 13 grādiem.
Bet nu drīz jau drīz.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru