pirmdiena, 2011. gada 18. jūlijs

hot

Pavisam nedaudz "crowded"
Visu pagājušo nedēļu var raksturot vienā vārdā - KARSTUMS. +30 pa dienu, naktīs gan mazāk, bet tās ir pilnas piedzīvojumu un man patīk. Sestdien, kad izdomāju, ka man ir apnicies karstums un Stambulas spīdzināšana ar to, ka jūra ir visur, taču iespēja tās tuvumā peldēt vai sauļoties praktiski nekur, izdomāju, ka jābrauc to darīt uz salām. Šī bija vien no tām lielpilsētas vientulības reizēm, kad visi bija aizņemti vai arī vismaz stundas brauciena attālumā, un nolēmu doties turp viena. Devos uz pirmo salu, kas ir tikai 30min prāmīša brauciena attālumā no Kadikoy - Kinaliada. Beigu beigās bija piedzīvojums, lai gan nedz pie peldēšanās, nedz sauļošanās netiku. Lieki piebilst, ka iemesls tam bija turku vīriešu pārlieku lielā uzmanība un  uzbāzība. Es vienkārši nevaru, tiešām nevaru vairs viņus izturēt. Mans pacietības mērs attiecībā uz viņiem ir pilns. Un  esmu priecīga, ka drīz būs iespēja tikt no viņiem vaļā.
Jāpiebilst, ka šeit par pludmali sauc betonu vai labākajā gadījumā akmeņus. Un cilvēki peldas nenormālā pūlī starp kuģīšiem un laivām. Un lai arī skaistums te ir tiešām neizsakāms, tomēr Latvijas pludmales ir tiiiik daudz labākas :)

Sievietei tas zilais ir viņu peldkostīms.  Es neuzdrošinājos novilkt kleitiņu un palikt peldkostīmā. 






Tā te ir. Skaisti. Bet peldēšana gan nav nekāds cukurs. 

Atgriežoties Kadikoy mani sagaidīja dziedoši un dejojoši indiāņi. Why not .

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru