pirmdiena, 2010. gada 11. oktobris

Antālija. Kur ir fckn jūra? Un Tonuss style.

Tātad pagājušo nedēļu pavadīju Antālijā. 5dienas on-arrival apmācībās, kuru laikā dzīvojām, ēdām, peldējāmies, sauļojāmies, ballējāmies un mācījāmies (??) 5zvaigžņu viesnīcā. Atlikušās 2 apskatot ievērojamas vietas Antālijā un tās apkārtnē, un paliekot pie mūsu EVS koordinatora draugiem. 
Protams, 5zvaigžņu viesnīca bija kkas amazing. Pirmo reizi palikos vietā ar 4 baseiniem, pludmali, spa utt. katru vakaru mums bija disco, kas ieguva nosaukumu "krievu disko", jo apmēram 90% viesnīcas klientu bija krievu tautības. Un tas bija vnk ārprāts. Sapratu, ka šeit dzīvojot jau biju aizmirsusi, kas ir Touss. Un jā, tonuss, bija tieši tas, kas tur darījās katru nakti. Pilnīga bezgaumība. Mūzika - kolumbija pikčers un novaja volna, meitenes vnk hmm.. neizteikšos. Katrā gadījumā viņas darīja visu, lai pievērstu sev uzmanību, bet tajā pasšā laikā mēs ar Gunu vnk dejojām un mums visapkārt bija puiši, un reāli bija jau par daudz, jo mūsu treneriem nācās mūs glābt no pārlielu lielās uzmanības :D Un jā - Guna. Mums bija lieliskā komanda 5 dienas. Lai gan es parasti tādos starptautiskos pasākumos cenšos iepazīties ar cittautiešiem utt, tad šoreiz es biju TIK laimīga beidzot satikt latviešus ar kopīgu valodu, interesēm utt. Kā teiktu Guna biju sunshine. 
Pašas apmācības gan nu tā. Principā viss tas pats, kas pirmsaizbraukšanas apmācībās LV tikai vēl mazāk. Ja pirmsizbraukšanas apmācībās man bija interesanti, jo tas viss man bija jauns, tad šeit neko jaunu neieguvu. Protams, tie, kam projektos ir kkādas problēmas bija priecīgi beidzot dalīties utt, bet, manuprāt, tas bija par daudz. Vismaz es personīgi esmu laikam pārāk egoistiska un man īpaši neinteresē citu problēmas, jo īpaši, ja ņem vērā, ka daļa tāpat vnk ir čīkstuļi, kas neapmierināti ar dzīvi. Man viss ir kārtībā (un tiešām man ir reāli paveicies ar projektu), protams, Stambulā ir grūtāk iztikt ar to naudu, ko mums piešķir, nekā citās mazākās pilsētās, bet  var jau atrast variantus. :)
Lūk tā. Lieliski pavadīta saulaina nedēļa Antālijā, taču katru reizi, kad atgriežos no citas pilsētas Stambulā saprotu, ka tomēr Stambula ir vislabākā un īstā priekš manīm. Es te jūtos vislabāk. :)

2 komentāri:

  1. ah, izklausās super! Buč, mīļā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Buč Buč sawljee :D
    Es riktīgi ceru, ka sanāks nākammēness aizbraukt uz Stambulu pie tevis, jo mums ir normāli jāuzcacojas, jāuzliek bitch looks uz sejas un jāiet rakt zeltu Stambulas klubos un bāros :D
    Mums bija lieliska mācībstunda Antālijā :D

    Es jau ilgojos pēc tevis, sasodīts :P

    AtbildētDzēst