svētdiena, 2010. gada 3. oktobris

Tieši pirms trīs nedēļām ap šo laiku ierados Stambulā. Laiks te skrien TIK nenormāli ātri. Es iedomājos, ja man būtu tikai pus gads (iepriekšējie EVS projekti šeit bija uz 6 mēnešiem), tad tas nebūtu nekas, tā kā esmu vismaz priecīga par to, ka mans projekts ilgst gandrīz gadu. Es jau automātiski visiem, kas prasa, cik ilgi būšu Stambulā atbildu, ka 11 mēnešus, bet tagad jau tie ir tikai 10 mēneši un man te ir vēl tik daudz ko redzēt, darīt un mācīties, ka man pilnīgi bail, ka visu nepaspēšu.

Piektdienas vakaram man bija plāns doties ballēties kopā ar puišiem no Couchsurfing, bet kad biju jau gatava doties ārā no mājas, man zvanīja Levents un teica, ka Leandra (EVS meitene no Itālijas) ielido 2.30. naktī un, tā kā viņai nav vēl atrasts dzīvoklis, tad viņa varot palikt pie manīm pirmās dienas. Tā beigu beigās atteicu CS puišiem un biju kopā ar Leventu un Emrah (TOG field department vadītāju), lai varētu vēlāk doties pakaļ Leandrai. Emrah mūs aizveda uz dievīgu vietu netālu no Galatla torņa. Tur kādreiz esot bijis cietums un tagad tur ir restorāns ar dzīvo mūziku un lielisku atmosfēru. Man ļoti patika.

Tātad Leandra ieradās 5dienas naktī. Un viņa ir riktīga forša. Es jau biju gaidījusi, ka noteikti viņa būs īstā, kas man varētu būt labāka draudzene no EVS meitenēm. Domāju, ka tā arī būs. Vakar svinējām viņas ierašanos. Bijām Taksim līdz 6iem rītā un tad kopīgi devāmies mājās. Šodien Levents uzaicināja uz brokastīm Bosfora krastā. Tā kā pamodāmies tikai ap 14iem pēc vakardienas ballītes, tad brokastis mums bija tikai 16os, bet vieta tiešām lieliska. Īstenībā pat ļoti netālu no manām mājām.

Rīt lidojam uz Antāliju uz on-arrival apmācībām, kur paliksim līdz 7dienai. Dzīvosim 5zvaigžņu viesnīcā ar baseinu un spa - http://www.clubhotelsera.com.tr/main.html 


Bučas!!

1 komentārs: