svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

Piedalījos starpkontinentālajā Stambulas Eirāzijas maratonā, kura laikā tika šķērsots Bosfora tilts no Āzijas uz Eiropu. Bija visādas distances un varēja gan skriet, gan arī vienkārši iet un mēs, protams, gājām. Bija forši, jo tāda iespēja šķērsot tiltu ar kājām parasti te nav. Un vnk nenromāli daduz cilvēku. Šoreiz tiešām varēja redzēt, ka Stambulā dzīvo 16 milj iedz.
Pēdējā nedēļā daudzi, ko satiku on-arrival apmācībās Antālijā viesojās Stambulā, līdz ar to pavadīju daudz laika ar viņiem. Kā pienāca 5diena, tā saņēmu miljons uzaicinājumus doties kaut kur ballēties. Sākumā bijām mājas ballītē ar spāņu žurnālistiem. tad satiku Kaanu, kurš bija diezgan iereibis, es pilnībā nesapratu nevienu vārdu, ko viņš saka. Un viņš veda mūs uz viņaprāt amazing vietu, kas bija klubs ar ripinieku mūziku un man tajā brīdī pilnībā neko tādu negribējās. Zvanīja Joanda, kuru es biju apsolījusi hostot savā dzīvoklī, tā kā man bija lielisks attaisnojums aizlaisties. Beigu beigās satiku Ozan, kura Erasmus draugi no Itālijas bija ieradušies Stambulā un tad nu viņi gāja tūrē pa Stmabulas klubiem. Viņi visi bija bijuši Erasmus Rīgā un tad bija ļoti priecīgi satikt mani un atcerēties savu lielisko Erasmus pusgadu.
Pēdējās dienas bija nebeidzamais lietus, bet šodien pēkšņi ir ļoti silts un saulains. :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru