trešdiena, 2010. gada 13. oktobris

man ir biļete uz brīnumzemes teiksmainākām dzīlēm..

Vakar biju Pink house, kur pēc ilgiem laikiem satiku Volkanu. Runājām viskko un sapratām, ka pagājis tieši mēnesis, kopš ierados. Kā rezultātā iedomājāmies paskatīties, cik dienas tad īsti es te varu atrasties ar vīzu, ko dabūju lidostā un izrādās - 30. Un vakar bija tieši 30. diena. Levents ar Volkanu bija aizmirsuši laicīgi pieteikties uzturēšanās atļaujai. Zvanījām visādiem kontaktiem un beigās nonācām pie tā, ka vienīgais risinājums ir doties uz Grieķijas robežu, kas ir ES, līdz ar to es it kā izbraucu no TR un atgriežos atpakaļ un dabūju jaunu zīmogu pasē. Tas viss notika pa nakti, jo mēs pārāk vēlu sapratām, ka tas tiešām ir jādara. Bet nu beigu beigās bija piedzīvojums. Tā kā Volkans nevarēja nākt ar manīm, jo viņam vajag vīzu, tad devos no TR robežas uz GR pa kkādu mistisku tumšu ceļu, kur bija protams apsargi ar ieročiem, suņi utt. Drošvien nav drošākas vietas kur atrasties, kā valstu robežas, bet nu bija nedaudz bailīgi. :D Beigu beigās dabūju zīmogus, ko man vajadzēja. Paspēju tax-free veikalā nopirkt lētu grieķu vīnu un devos atpakaļ uz TR robežu. :D Paēdām, tad Volkans izdomāja, ka viņa ir reāli nguris un ka viņam vajagot pagulēt stundiņu. Ok, Pamodos un bija jau 5 no rīta, kas noteikti bija vairāk kā stundiņa. Tad nu devāmies atpakļa uz Stambulu, kur mājās biju 7 no rīta.
Tagad vis kārtībā, atkal varu legāli atrasties Turcijā. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru