otrdiena, 2010. gada 14. septembris

1.diena

No rīta iekārtojos savā istabā. Nolīmēju visu sienu ar savu mīluļu bildītēm. :)
Vēlāk mani  savāca Volkans aka Princis (pagaidām viņš ir kā mans personīgais taksists, bet nu teica, ka šodien būšot pēdējo dienu tāda privilēģija, jo būšot jābraukā ar sabiedrisko pēc tam). Aizbraucām uz manu EVS darba vietu - jauniešu centru Pink house. Viņš pagaidām bija tukšs, bet man tika izrādītas telpas. Tur viss tā ļoti mīlīgi, uz sienām viskkas sazīmēts un sarakstīts. Cik sapratu, tad tur jaunieši pēc skolas un savā brīvajā laikā tur nāk un tad mūsu uzdevums būs viņiem organizēt visādas aktivitātes. Devāmies pusdienās uz restorānu Bosfora eiropas krastā. Man ieteica pirmajā dienā labāk neņemt jau kkādus kebabus vai kko tādu, tad paņēmu kko ļoti vienkāršu. Tā kā mums bija laiks līdz vakaram, jo vakarā ielidoja 2 citas EVS meitenes - dāniete un spāniete, tad devāmies uz Taksim ielu, kur bijām visādās foršās vietās. Pamēģināju arī turku alu. Garšīgs:)
Meiteņu lidmašīnas, protams, kavējās, tā kā dabūjām baigi gaidīt, bet beigu beigās sagaidījām un nenormāli pārguruši devāmie mājās. Te ir pilnīgi traka satiksme un burzma, pat 1dienas vakarā visi bāri un visa iela bija pilna. Un pats Volkans teica, ka dzīvot Stambulā esot ļoti nogurdinoši, bet tajā pašā laikā atkarību raisoši. Nu man te vēl joprojām ļoti patīk. :) Šodien pirmā tikšanās ofisā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru