otrdiena, 2010. gada 21. septembris

Vakar pirmo reizi ballejos Stambula. Pilnigi neplanoti. Un pirmdiena (!!). Viss Taksim rajons (vairak vai mazak centrs, ballisu vieta) bija parpildits. Ielas, bari, klubi. Mani tas reali parsteidza (pozitivi protams), ka pat pirmdienas te ballite iet vala un pat lielaka ka LV 5dienas.

Es esmu nedaudz vilusies EVS meitenes (Angeles-Spanija, Katrine-Danija), jo vinas ir diezgan neaktivas. Un es nedomaju tikai ballites. Protams, ari ballites, bet, piemeram, taja pasa youth councıl vinas vislaik gribeja palikt istaba nevis iet un runat ar cilvekiem.

Tatad, vakardien spaniete gribeja palikt majas. Jau ieprieks vina pazinoja, ka vinai patikot pavadit laiku pasai ar sevi, kas, manuprat, ir kkas nepienemams EVS. Tas tomer ir 1reiz muza un ir jaizbauda, jasapzistas utt. Es tiesam nesaprotu. Plus vina nelieto alkoholu, kas ir viens liels wtf man, jo vina tacu ir no Spanijas - vinu un sangrijas zemes, bet nu ok.

Daniete ka jau daniete es pielauju domu, ka vinaı vajag ilgaku laiku, lai atvertos, bet nu redzes ka bus. Oktobri vel atbrauc ceturta meıtene Leandra no Italijas un es lieku ceribas uz vinu. Vismaz pec facebook spriezot vinai vajadzetu but aktivakai.

Tatad vakar beigu beigas palikam divata ar Leventu un ravam jumtu eju grida. KA vini te dejo. Tas ir amazing. Un puisi. Pat vairak ka meitenes. Tas ari mani pozitivi parsteidza. :)

Loti, loti pietrukst mani aktivie draugi. Brauciet ciemos. Ludzu! Bucas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru