pirmdiena, 2010. gada 13. septembris

Arrival

Tātad, vakar beidzot ierados šeit, Stambulā. Lidojums kavējās dēļ sliktiem laika apstākļiem Stambulā, tā kā dabūju gaidīt Rīgas lidostā. Bet bija tā vērts. Turkish airlines ir riktīgi labie un dod pusdienas, kuras ir garšīgas un no kurām var arī pieēsties un arī dzērienus unlimited, ja tikai nav kauns prasīt, kas viss ir iekļauts jau biļetes cenā. Ierados Stambulas lidostā, kur mani sagaidīja Volkans ar plāksnīti ar manu vārdu un aizveda mani līdz dzīvoklim. Pa ceļam jau daļēji varēju redzēt, cik Stambula ir milzīga un skaista. Dzīvoklis vnk ir dievīgs. Atrodas Bosfora Āzijas krastā un no manas viesistabas  balkona var redzēt pašu Bosforu un tiltu, kas atdala Stambulas Eiropas daļu no Āzijas. Dzīvoklis tiešām liels un skaists, ar visām ērtībām un dzīvokļa biedrene, turciete, arī ļoti jauka. Līdz šim man te ĻOTI patīk. Drīz  mani savāks un izrādīs apkārtni, tad jau varēšu ierakstīt kko vairāk. Un man ĻOOTI gribētos ielikt te kaut kādas bildes, bet diemžēl man nav kameras. Ceru varbūt, ka manai dzīvokļa biedrenei (kuras vārdu es diemžēl vēl neatceros) ir. Bučas!

1 komentārs:

  1. izklausās awesome! nevaru sagaidīt, kad redzēšu bildes!

    ance / jā, paulis mūsu datorā ir uztaisījis savu google kontu, tapēc es uzdošos par viņu :D

    AtbildētDzēst