trešdiena, 2010. gada 29. septembris

2 atklājumi

Pirmkārt, man organizācija - Toplum Gönüllüleri Vakfı aka TOG ir nenormāli populāra un atpazīstama šeit. Jebkurš, kurš, paprasa, ko es daru Stambulā, saņemot atbildi TOG uzreiz saprot par ko iet runa. Un pozitīvi atpazīstama, jo Kristina - meitene no Itālijas, kas bija te EVS pagājušajā gadā un izlēma atgriezties, meklējot darbu darba intervijās pieminēja, ka ir strādājusi TOG un tas esot bijis ļoti liels pluss darba meklējumos. Tā kā domāju, man tas arī nākotnē noderēs. tikai jāiemācās valoda. :) 
Btw. tas čalis, ko satiku uz prāmja un ar kuru man bija kopbilde, atrada mani facebook un sāka rakstīt miljons vēstules. Es viņas noignorēju un tad viņš bija aizrakstījis facebook Evrenam, kas ir TOG Starptautisko attiecību nodaļas vadītājs, vai viņš gadījumā nepazīost mani, jo es viņam neatbildot utt. Nemaz nerunājot par to, ka viņš kā facebook profila bildi bija ielicis bildi ar manīm. (??) 


Otrkārt, mana pārliecība vienmēr bija bijusi, ka spalvainie turki ir kā traki pēc Eiropietēm un dara visu, lai viņas iegūt (un tā tas arī tiešām ir), bet no turku skatu punkta - viņi ir pārliecināti, ka eiropietes brauc uz Turciju seksa meklējumos. Un tiešām - es to jau esmu dzirdējusi no vairākiem cilvēkiem un arī no sievietēm ne tikai no vīriešiem. 

WTF?! 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru