piektdiena, 2010. gada 24. septembris

Aizgāju uz oficiālo jaunā ofisa atklāšanas pasākumu. Tomēr izlēmu nevilkt augstpapēžu kurpes, par ko beigu beigās biju ļoti priecīga. Jo, pirmkārt, es jau tā jutos nenormāli milzīga (viņi tiešām visi te ir īsi), otrkārt, liela daļa bija kedās. Viņiem TOG (manā organizācijā) ir kkāds īpašais kedu stils man šķiet. 95% cilvēku valkā kedas. Un neatkarīgi no apģērba. Bez maz vai pie kleitām un uzvalkiem arī.

Un arī mugursomas (man šķiet pēdējā reize, kad es vilku bija kādā 8.klasē, ja neskaita kkādus pārgājienus utt.). Jau kādu laiku iepriekš noskaidroju, ka daļa to darot tāpēc, ka Stambulā nekad nevarot zināt, kur paliksi pa nakti. Un es par to sāku pārliecināties. Vakar jau 2. reizi šonedēļ pilnīgi neplānoti palikos ārpus mājas.

pēc oficiālā pasākuma sēdējām kārtējā lieliskajā jumta terasē (vēl viena lieta, ko es te dievinu :)) un dzērām vīnu. Izdomājām braukt mājās kopā ar Angeles ar dolmušu (kkas līdzīgs taksobusam). Šoferis nebija laimīgākais un laipnākais cilvēks uz pasaules. Viņš nesaprata un nerunāja angļu valodā, līdz ar ko viņš bija izdomājis mani ignorēt un neapstājās man vajadzīgajā pieturā. Beigu beigās palikos pa nakti pie Angeles, jo viņas pieturā mēs kkā pa abām un vēl citiem pasažieriem kopā likām viņam apstāties. Vispār tie autobusi viņiem te ir traki. man paveicies, ka vismaz uz pilsētu braucot gar manu pieturu iet daudz autobusi, jo apstādināt viņus ir diezgan grūti. Es vēl neesmu iemācījusies, jo man vnk bail ka mani nobrauks. Plus arī gājēju pārejas ir trakas, jo te viņiem mašīnas VISPĀR nestājās. Un LV jau ir tā, ka salīdzinot ar NL,  DE vai SWE liekas, ka nestājās, bet nē ticiet man LV tādā ziņā ir daudz labāk kā šeit.

BFF.
Šodien pa dienu ofisā. Izdomāju doties mājās, pa ceļam uz prāmja ar manīm sāka runāt divi turki, kuri, protams angliski neko īpaši nevarēja pateikt. Es viņiem iedevu savu vārdnīcu un tad viens no viņiem kādas miljons reizes pateica very beautiful un thank you (ak, es lieliskā pagodināju viņu ar savu klātbūtni..lol) un ar vārdnīcas palīdzību pateica man, ka esot iemīlējies no pirmā acu skatiena. :D Plus vēl safočēja kādas miljons bildes. Vienu arī ar manu kameru.

Atbraucu mājās izdomāju aiziet pa veikaliem. Gribēju nopirkt tikai tomātus, bet pārdevējs man piekrāva pilnu maisu ar augļiem. Kurus es redzēju pirmo reizi mūžā un lika man garšot un es pat nezināju kā viņi jāēd. Atradu internetā viņu angliskais vārds ir black fig un LV tās ir vīģes. Biju dzirdējusi tādu vārdu, bet ēdu pirmo reizi. Bet garšīgi. :) http://www.flickr.com/photos/kellementology/2848564893/lightbox/

Šodien 5diena. Solās ballīte.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru