ceturtdiena, 2010. gada 23. septembris

Dzīvokļa bildes.

Kā jau rakstīju man tika piešķirta kamera. Uz ātro sataisīju kkādas bildes, lai jums rastos priekšstats par ko runāju. :)
Skats no viesistabas balkona.


Manuprāt, labākā daļa no dzīvokļa - balkons. Manas fotoprasmes nav nekāds cukurs un šodien ir nomācies, tā kā neizskatās tik skaisti kā parasti, bet tas tikai tā priekšstatam. Ladies and gentelmen! Pa labi ūdens ko varat redzēt ir Bosfora šaurums. Un pa kreisi Bosfora tilts, kas savieno Stambulas Eiropas daļu ar Āzijas.




Skats no viesistabas balkona1.





Vēl joprojām skats no balkona. uzsvars uz Bosfora tiltu. katru nakti viņš tiek izgaismots citādākās krāsās. tas ir ļoti skaisti, tikai ar manu kameru diemžēl tumsā neko nevar nofotogrāfēt.





Viesistaba.












Viesistaba no cita skatu punkta.

Viesistaba.
Ši šū vai kkā tā. 





Principā man ir 2 dzīvokļa biedrenes. Sevgi - riktīgi forša turciete, kas galīgi neizskatās kā turciete un neuzvedās arī (pagaidām nav vēl bildes ar viņu). Un kaķenīte Ši šū.







Mana istaba.













Mana istaba, kurai arī ir balkons, tikai ne ar tik foršu skatu. Pa labi siena ar manu mīluļu fotogrāfijām.








Mana siena. :)
Koridors.














Virtuve.






Virtuve, kas netiek īpaši aktīvi izmantota. Cik sapratu, tad turki nemaz nav baigie gatavotāji, jo viņiem taču ir miljons iespējas paēst ārpus mājas un pat diezgan lēti.









Brīvā istaba.





Brīvā istaba, kas paredzēta ciemiņiem. un viesistabā arī var palikt, tā kā brauciet ciemos! :*

4 komentāri:

  1. āāāāk, man asaras acīs, kad to bilžu sienu ieraudzīju. super! ļoti gribu ciemos, ceru, ka kaut kādā mistiskā veidā man pa gadu izdosies tevi apciemot :)
    plus, man ļoti patīk lasīt, kā tu raksti :)

    ance, tagad manir pašai savs google konts :D

    AtbildētDzēst
  2. īīī :D es tiešām ceru, ka Tev izdosies atbraukt, bučas!!

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti iespējams, ka mēs ar Uģi arī varētu atlidot uz dažām dienām kkad pavasarī :) + Uģis varētu pārēsties kebabus :D
    Mincīte izskatās dikti mīlīga un viss pārējais - ideāli :)
    Buč Buč

    AtbildētDzēst
  4. Tas būtu super, ja atbrauktu. Te patiešām ir daudz ko redzēt. Un ēst. :D
    (Love) :**

    AtbildētDzēst